Mazlíci

14.08.2009 15:57

Vypadá to,že Oliver je v pořádku. Není ještě úplně fit, ale vše se se vrací k normálu. Podle veterináře to chce ještě čas než bude úplně zdraví. Příští týden nakryji(pokusím se) Pepinu a Adélku, tatínkem bude Bertík, protože Oloušek je ještě v rekonvalescenci. Také jsem se rozhodla, že si koupim nového teddy samečka a to v barvě rhonské nebo světle modré nebo šedé s aprikot(béžovou). Také mám zájem o samičku beránka rexe v barvě modré. Pokud by někdo o něčem pěkném věděl dejte mi prosím vědět. Barunka zřejmě bude mít miminka, ale velmi špatně to snáší mám o ni obavy. Snad bude vše v pořádku. Někdy mám pocit, že jsem víc na veterině než doma. Včera jsem odčervavala Fíbí, Elfíka, Berušku a Bibinku za 10 dní jdem na přeočkování. Ostatní králíčci už odčervení jsou. Zdá se mi, že pořád jen očkujeme a preventivně přeléčujeme. Ale pro mě je důležité aby králíčci byli 100% zdraví, potom teprve mohou příjít na řadu miminka.

—————

Zpět